kobra

poleti svjetleca pernata krilata kobro da onima koji mi se pridruze budu dobro,u ime miroljublja i tajnog postovanja,kolektivnog radovanja,novog sjajnog stvaranja,bez ratovanja,magovog znanja,vjecnog dijamantnog stanja.meni i mojoj kristalnoj djeci se klanjaj,zasluzili smo nasljedstvo i crkvena imanja.dosli smo da sprijecimo treci svjetski rat i donesemo prvi svjetski vjecni mir,svjesnim nasim u universumu kolektivnim umom,putujemo universumom.gotovo je gotovo,dobro slusajte svako slovo,pogledajte moju sliku i vjerom dobit cete novu priliku,vidjet cete se u mojem liku,jednom jedinom besmrtniku,sadniku i vjecniku,naci cete me u svakom rijecniku.misterijski kod je prvi stari novi sadi,iz svakog istinu izvadim,ako ne  ona sama dodje jer za nju marim,materijalno starim,ali svoje duhovno postojanje,vjecno ostvarim i imam svoj andjeoski dream team.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)