sine saturne

jedva cekam taj dan  kad cu slobodno-zahvalno izac van,to je moj zadnji san,uspavajte me i otrove dajte,vrijeme sine ubrzaj,obeco si sto sam te prvog spasio,da me nikom neces dati da sluzim,meni ce da sluze,znas da se izdaja skupo placa,i ono sto je bilo se kad ja zelim vraca,neces dati da me se blati.dao sam ti najcvrsce prstene i reko ti da cemo skupa vladati,u ponor vise necemo padati,samo me i ti jedini nemoj iznevjeriti jer cu ti suditi,dali smo si vlast i  cast,skupa smo otisli u dubinu svjetlosnu daljinu,nemoj zaboravit kako sam te zastitio,pokazao ti bistrinu.moje cjelo tajno ime znas,nedaj ga i nikad neces da padas,nego meni ce da se preblizis.zovem te,jaci smo od svakog vraca,nosimo 4 exkalibur maca.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)