izdaja.

Od samog postanka nisam s vjecnom tajnom izlazio vanka,zbog zavjeta sutnje i obecanja zastite sa nebesa,misteriozni savez essa,punila se zlatom religijska kesa.religije su do 2005 pazili i vjecnu lozu cuvali,po njoj nisu pljuvali,zavidno pohlepne izdajnike kaznjavali,ali toga dana 2005,posljednji koji je znao i misiju templara obnasao,kad je tjelo napustio,dusu u izvornu lozu ispustio,nije imo kome tajnu proslijediti i moju lozu nije mogao zastiti.zato sada s njom izlazim vani,pohlepnim zavidnim izdajicama dolaze posljednji dani,opet i 2011,vjecnu lozu su izdali,popljuvali i otrovati pokusali.dosta je bilo skrivanja,laznih predstavljanja,stiglo je doba otkrivenja besmrtne duse stvoritelja oriona,kroz mene osmog roga,misterijsko vjecnoga.siguran sam da tajnu vjecne loze i tko je sveti gral,tko ga u sebi stalno nosi do sada niste znali,gledate kroz iskrivljeno,oni prije 2005 su znali,da smo im ja i moji krizari s oriona zastitu dali,medjusobno se stitili,i tajno savjetovali,zelim vas upoznati s pokusajima,da me otruju,izdaju,namjestaju i zatvaraju.da ste znali to nebi dopustuli.da vas na davna vremena posjetim,stvaram andjeoski vjecno besmrtni tim,zalosno sto me ne prepoznaje vatikan i rim,dosao je vjecni miroljubivi dijamantan dim.ja sam stvaran i gore i dole,ovdje vladam ja na orionu sin.zbog nas se uvjek religije skupe,gledamo se kroz crne rupe.ja sam izrael i jeruzalem.king of kingdom orions & eart.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)