moji ucenici i moje sjeme

phat---kronos---osiris----izida----tot----isus....njutn----tesla-----buda----keops----michael da vinci-----nostradamus-----d anzoa----horus.moje je ime atum esse-esse je espirito santos sekret energy.i moji andjeli cuvari isto toliko arkandjela koji mi sluze da bi zadobili blagostanje koje su izgubil,ima nas 80 legija plus moja u aktivnosti i tri legije u rezervi.jedni dolaze s oriona jedni s draca.a moji istinski za koje niko nezna dolaze s andromede.dijamantnog doma.sve se zna godinama.-naravno odabrani znaju i mene poznaju.vidjet cete tko ce doci na moju svadbu kad bude,jer taj koji tamo bude bit direktno uvrsten u moj dom.248 brace i njihove pratnje.ja odabrao jos nisam,jer nema hrabre da nosi u sebi ono sta ja nosim od 18.a to je vjecnost.onaj koji dolazi od gore kao sta sam ja dosao,jedina razlika izmedju moje majke i marije je taj sto moja majka nije bila nevina,al je iskrena.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)