sinu totu

tote moj prvi sine,sine mene najviseg,zbog velikih kradja rima u meni se ista energija radja,e moj sine tote,zbog te energije mene najvise duse,svi ce od ove istine da se sruse.zbog tih kradja,dosli su do velikih vila,iako je zlato promjesano sa tajnim svojstvom zauvjek nasa bila,u nasoj povjesti zbog kradje velikog broda. sine tote.lopovi su dosli do velike vrijednosne svote a i njih ce nase energije da ukrote dok mi ne vrate svaki unc mojeg blaga,istina ce da ih boli,a dusa lopovska,nase ce energije koja od mene dolazi da mole,a koga iskreno istina boli,u moju kucu hram,tko hoce da udje nek izvoli.lopovi su sa raznih strana nase blago im je bila duhovna hrana,zalosno al istinito,koja ih je vukla,a moja i tvoja sine energetsko-magnetna dusa na kratko pukla,razdvojili nas na sve strane svjeta,postali su glavne face jat seta,mislili su kradljivci prvi,da su tad bogati i glavni i slavni,al bas zato su su bili lopovi prvi,bilo je poslije mnogo ratova i krvi,a sad ce opet sve pred nama da se mrvi,a su odavno pojeli crvi,a dusa je ionako bila nasa dok su se opijali iz zlatnih kaleza i casa,jer neznaju koje je pravo svojstvo tog zlata.zbog tog zlata ujedinit ce se dva brata,nece vise biti rata.ponovo cemo najvrijednije djelo stvorit i opet sve nahranit i oborit.a koja su ta dva brata sa trecim znam ja i odabrani.tri religije u kojoj su cetri za boga zivoga.universalnog.cetri oko mene prosvjetljeno ce da stoje.najvisi.jer i lopovskoj cu da oprostim al na dusi necu da je nosim.sada se pitajte a tako je jednostavno samo se vratite u povjest.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)