misterij

Sa svoje besmrtne strane,moci spasa i hrabrosti su mi dane,lomim sve duhovne mane i ta vjecnost nece da stane,moje oci su beskrajna dusa i za spas na svaku krene,sluze mi i sjene,miroljubljem su opijene.od tamo sa odabrane tajne vama neotkrivene bine,svjesne jednine,velike daljine,tamno svjetlosne dubine zborim,ne mogu da se umorim,zbog tudjeg neposluha sve jace svjetlosno gorim,zelim vjecno besmrtno bratstvo za dijamantnu postovanu dolinu da stvorim,zato cu svakog nevjernika sa svojom kristalnom bracom sa svih strana svijeta oborit,samo nasem telepatskom druzenju ne mogu odolit.nevidljivo kristaliziranom brzinom s njima dolazim u zvjedanoj noci,gledam svakog kroz svoje bozanske oci,uzaren ne zelim se s nikim sudarit,zelim sve vjecnom snagom obdarit i hocu svakome duhovnu manu otkupit.davno sam svjesno svoju dusu za kolektivni spas dao,po obecanju drevnom sam znao da ce je bnovljenu moja buducnost vratit,ovom objavom i cinom svakom muke skratit,od lose karme rastavit.moje tjelo je prijelaz za novi pocetak,kristaluminum odraz,treba se dozivjet bezbolan kraj,upoznati svoj duhovni beskraj,sto je bozanski sjaj,sebe prosvjetljeno obnasaj.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)