novo doba-new age-new order

ovo je posljednje prorocko upozorenje duha besmrtnoga,ovog pera,dosla je nova era era simbolizma i misticizma,moje trube,da se pripremite,misterij shvatite,za otvarenje tajnog otkrivenja,nebesko zemaljskog ujedinjenja drevnog krstenja svim elementima,moje ime je ptah i maat.ova pjesma moja je dika,novi poredak,s ovom pjesmom nebeski uradak,moja besmrtna slka.moja misija i vjecna magija u stvaranju i poznavanju,za istinskog besmrtnika,velikog pobjednika se pimeno zavrsila,vjecnom tajnom po universumu prosirila,andjeoska krila napokon rasirila,u svoje okrilje sve andjele sjedinila.s ovom rimom i pjesmom opravdao sam postojanje svoje i po cjelom svjetu se prosirio,za spas nevjerne brace mario,po universumu cjelom kristaluminus andjels fantastikus big mistikus je ime vjecnih djela,na imenu ovom i tajnodrevnom potpisom je magija bijela,za nevjernike vrela,predaka drevnih i nasljednika buducih kojeg jos nemam.opravdanje besmrtnika za bratskog nevjernika pismeno sam zavrsio,al ono sta najvise mogu dati je po usmenom dialognom obliku,kad ti pokazem andjeosku sliku.jos malo cu pisat jer sam prestao disat.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)