Krstenje i grof svih legija.

Mnogi me ne vole,znaju da sam iz besmrtne najmocnije prosvjetljene skole,moga odjela i tjela se boje,jer moja braca i sinovi sa moje dijamantne planete sudbine po mojoj volji kroje,ne zele se samnom druzit,dusu cu svakome prokuzit,strah njihov kojeg nisu ni svjesni jeda me ne povrijede,jer kazne slijede,duse im uzme moje miroljublje i postenje,od besmrtne brace oprostenje,najcudnije krstenje,da vjecno u nase drustvo uci ne mogu,ako ja okrenem ledja izgubili su najmocniju slogu.mnogi mom odjelu zavide,a ni sami neznaju zbog cega i svoje se stide,prave se da za moje postojanje kralja nebeskog i zemaljskog neznaju,srame se da dusu stvoritelja upoznaju,gledaju me i mene glume,a kad ih posjetim prave se da me ne vide,svojim pozudama moje postojanje da ne uvrijede.
Ja jesam grof svih legija,besmrtni duh stvoritelja svih religija,gospodar svih andjela moja je vojska,sve zbog stvaranja ovog sjediniteljskog djela,dolazim u prirodnim silama, s najljepsim vilama,iz najdrevnijeg hrama,donosim miroljublje i slobodu svome novom odabranom rodu,sa svojim zezlom bez straha i srama osvajam planete da me se po vjecnom miru od prvih pocetaka sjete,poznaje me cjeli universum,svakoj planeti sam kum,imam nepogresiv prosvjetljen um,zovem se atum.
Bozija obnova svjetlosno nova je rima i pjesma ova misterijsko vjecno bezvremenskog kova,koju ne moze kupiti nikakva lova,ona je moja,loza radekova.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)