zivcani slom nostradamusa

sad pisem o tome trenutku,vama misterioznom,,zadnjeg nostradamusova prorocanstva,novog svjetlosnog clanstva,propast ili spas covjecanstva,zbog ovih rjeci svjetlosnog jedinstva i nevjernika u ove rijeci,mnogi ce pasti,zao mi je sto nece moci s nama evolucijski rasti,niti nostradamus tu kartu nije znao objasniti,ta karta sam ja ,pocela je cjelim universumom,svevisnjim vlastitim domom da barata,moje ime bit ce poznato svima i baratat cu do samo meni znanog sata,na toj karti drzim knjigu praznu koju pisem ja,dok moji ne stignu,a stigli su,predat ce vlast universalnom sinu.ja sam prorok stvaranja,ne razaranja.tko mi se pridruzi zivot ce mu biti duzi,nemora da kuzi.ja je pisem i ona sve vise sja,da ne dodje do kateklizme i vaseg kraja,to je knjiga vjecnog zivota,svevisnja divota radeka totratumonta,civilizacije egipta inka,veda i maja dosla je do kraja,sve sto ce se zbiti su znali,plan evolucijski u ime jedinstva nisu imali,sad su svi u meni i mojoj sjeni i vicu dalje kreni.predali su duse svoje,svjesno docekali civilizacijski kraj,za ovaj novi vjecni pocetni sjaj,svi skupa kazu u jedan glas,ti koj ovo pises ruku nam daj i plan tvoje svjesnosti,pisati ne staj.cjeli universum zna da sam ja taj,samo ovdje sa ove planete ne mogu da se sjete.dijamantno zlatni sjaj.ne dopusti da opet dodje kraj.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)