dijamantni dvorac

novo nastali bezvremenski rod,na mojoj strani cjeli nebeski svod krece,iz tajnog izvora tece,sa vrhovne bine,nevidljive svjetlosne brzine.ovaj redak je najeuforicniji pocetak,novog regeneriranog hrama,bt ce zabiljezena vjecna drama,a tek zavrsetak,sve je zapisano u drevni svitak.do samog okoncanja,planiranog buduceg izdanja,u velikoj al sigurnoj neizvjesnosti,mojo budnosti,drzat cu za duse sve koji me prate,samnom u svoje zadnje sate izvoru ce da se vrate,pjesmu moju u potpunosti shvate.jesam spasonosni duhovni borac,svaku okovanu dusu dovest cu pred dijamantni dvorac.moja svevremenska duhovna spasonosna strast,svaku dusu okovanuzbog zelje ulaza u miroljubivu slobodu cu ukrast i nikad vise u okove nece past,beskonacno ce rast,dati povjerenje,bezvremenskome andjeosko-ljudskom rodu,sve je zapisano u misterijsko pecatiranom kodu,velikom igoru diamondu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)