faraon radek igor novi good-ring-king-vjecna loza-selidba iz egipta do svih zemalja,al najlijepse je doma.gdje sam ja tamo je sveti grad

svi me zele da im prosvjetlim zemlju a platit neznaju.----od davnina,u besmrtnom andjeoskom duhu,moja je sudbina,nema me,ubili me pamte me,odnio me je budan misterijski san i ovaj dan.iz svoga hrama izlazim van,sve duse planete,otimam da samnom lete dok spavaju i sanjaju,stihovima ih upoznajem s tajnom kristaluminuma misterija,zapisani dijamantan dolazak,tajno sveti pronalazak je objava ovog stiha-drevnog pokojnika,s vrhovne misterijske bine,velike vremenske daljine.dosao iz daleke buducnosti svoje svjesnosti,rime pecatiram,sadasnju situaciju za novu naciju,bolje buduce stanje,andjeosko svjetlosno izdanje,cjeloj bratskoj planeti serviram s vjecnim okom gledam i zastitnicki oko svake duse djiram,misterijskom tajnom ispravne biram i nikome ih nedam.pun sam miroljubivog svjetlosnog postenja da ispunim svaku dusu s ovom pjesmom s kojom prorcki vjetrovi pusu

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)