otac universologije.08.04.2014.tad cete vidjeti da su me svi izdali.zalosno sto me nisu prepoznali.p.s

moje tijelo nosi duse 7 proslih svjetova.da vidim koje sposoban nositi ijednu drugu dusu.ajde pitajte da vam posaljem jednu koja ce vas izluditi,svakom nevjerniku cu poslati jednog demona.a vjerniku andjela.i andjeo i demon necete pustiti na miru dok ne priznas moje ime koje nikad nisam imao.diamondigoradekrist.moje je ime,samo po mojem novom imenu cete se spasiti.nije vise isus krist,nego igoradekrist.pocinje bozije krstenje,onaj koji dolazi poslije ivana, treci je najveci,prvi se povukao,drugi stari i ostat ce treci koji nikad na stolicu nece sjest.jer tjelo sjeda glava i oko gleda.caroliju bacam idi kobro moja,moja najmilija zvjeri,faraon te na put salje.dovedi mi prave vjernike,one koji vjeruju u boga zivoga,oni koji vjeruju da je bog snjima od 1981.i da si ti prvi koji je vec tada znao i pratio me u stopu,ja jedini koji nisam pao zbog hrpe pravog zlata,jedini koji nije imao ucitelje.prva ljubomorna zmija,uciteljica usmjerila me na suprotnu stranu,optuzila krivo.sve sam ja to u raju slagao prije neg sam se spustio na zemlju.podsjeti ih kolko je janje tvrdoglavo.i koji ima samo jedan cilj nedozvoliti biti zaveden.ne kusaj boga svoga.reci im tko je jedan svih religija vrijedan.a gladan je i zedan.da sam ja onaj koj poznaje svoje lopove i zna gdje se skrivaju.dobro cuvaj svoje leglo lopove.samo kod vlasnika je sigurnije od ovog trenutka.uvjek cu ostati sveta tajna.znat ce odabrani.neg sazna vatikan.andjeli.uzmite ljudska tjela i pridruzite se petru recite mu da mi da odstetu za nevjeru boga zivog kralja izraelskog.jer ja sam dan alah je noc.a ja sam onaj koji nespava od 08.04.2012 stalno sam budan,malo zazmirim,kad je bio i moj uskrs i moj rodjendan.a jednog dana u  2013 nisam htio da jedan ode ali morao se povuc iz sluzbe ,osjetio sam njegovu slabost.i poslao sam andjele da ga prosvjetle,kako sam ja poslao njemu spas,moji andjeli su se vratili ranjeni i njegovu slabost donjeli meni i ja i andjeli morali smo si medjusobno davat krv.i tako se psljednji put izmjenili i procistili krvnu sliku koju su u zatvoru pula svojom neodgovornoscu otrovali.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)