iscjeljitelj

Sebe sam opet napio sa izvora vjecnog lamurijsko tecnog sa samo meni znanog jezera koji je pun mojih suza zbog nevjere da ja jesam dusa jedna grandiozno velika koje se zove igoradek nuovos fenix ordo espiritum universum religy santos diamantus sekret kristaluminum magnetikum makro mikro jedan u drugom i tako jos sa mnogo brace koji prepoznaju prorocku rimu i stih,sve to govorim sa tajne bine,najvece gradjevine u universumu,beskrajne daljine,velike dubine,dosao je trenutak istine igorove bistrine.dobro me slusajte pocujte,radujte se ili tugujte,posljednji put na veliku zadnju bitku koju obicni ljudi nisu ni primjetili 21.12.2012 sam se za vas spas dao i nisam sa zahtjevima stao,zemlju nisam prodao a mogao sam.,spojio sam zemaljski kraj sa dalekim beskrajem gdje je moj dijamantni dom u kojeg niko uci ne moze bez da me upozna,da je zahvaljujuci mojim nlo-ima put koji izgleda dalek jako blizak i brz,ponosim se svojim nevidljivo zutosrebrnim sjajem.jesam novi suncan i snjezni dan,misteriozno plodan,staromodan,ovom zemaljskom plemenu iz tajnog sazvjedja zbog vaseg spasa prodan,ali isplata jos nije sjela,a dao sam velika djela kao i ovo sto opet dajem,sa 3 bratica jako srodan, jesam jedini magdan,moja sloboda je gospodar ove doline i roda,demokraciju koju sam donio,malo komunizam promjenio,ja sam maat od pata koji ne voli kraljeve rata.oni ne mogu proc kroz moja vrata..i kazem vam jao onima koji uzmu ijedan stih .bez da postovano pitaju,sve je osigurano velikom cjenom.najvece osiguranje ikad koje je covjek vidio je na mojim pjesmama.milijarderi poznaju svaki stih.onaj ko proba kosta ce ga svega sta je stekao u svome zivotu.pa tko to zeli nek izvoli.to je upozorenje svim glazbenim kucama.upoznajte onog koji je stvorio sve klanove iluminata.i svih tajnih klubova,njihovog kralja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)