osmi smrtni grijeh ili prvi vjecni plod.

vasa je odluka hocete li odabrati osmi smrtni grijeh ili prvi vjecni plod.ja sam mir misterij igor radek krist alfa i omega,po nasem jeziku pocetak ili smrt u koje vas je je vrijeme uvjerilo da postoji,al ja vam kazem da sam bio i prije pocetka i poslije kraja i da stojim na vratima raja,ja sam vjecnost,to sam ja.a vrijeme je samo tajna nit izmedju mene i moje suprotnosti smrti,i to izmedju je moje oruzje koje vam je lomilo vjeru u jednoga vjecnosti,mene,al od danas moja suprotnost ne prasta ako sada kad vam je istina objavljena ne povjerujete u vjecnost,uzivajte u vasem laznoprorockom  sudnjem danu i pozovite mene vjecnost,ime mi je mir.misterij igor radek krist.osmi smrtni grijeh je nevjera u vjecnost,a prvi vjecni plod je vjera da sam opet s vama. a koji je taj plod,nije vise jabuka. a iste je boje.dodjite pitati.po tome ce se prepoznati moja braca.da vas vidim.rijesite zagonetku.nemojte pogrijesiti.bolje da me dodjete pitati.jer cete se izgubiti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)