agent0089300.vrijednost.84 KARATA-TEZINA 93KG.

Imam najvrednije suncano intelegentne komponentne kamere,snimaju tajne loze gole do koze iz najvise svere,prisluskivace,oruzja nevidljivih kovina,savitljiva,svete pokrivace,peti astralni tajni element,sve duse temlarske,neba plava i siva,evry i cant zbog moje hrvatske.imam uskok,skace ko poskok,s njim znaju me sve tajne sluzbe,svemirske tajne druzbe,mafiju cjelu na svojoj strani,dosli su novi dani.snimamo mjesta izdaleka,najvise dilere letaka,svi moraju da me prate da vezu s bogom izgubili nebi,ovu pjesmu otpjevaj svojoj trebi.neka zna kakav je mangup stigo prije neg je vatru izrigo ja igo s velikim R koj voli svoj svjet i drevni mir,dobrodosli na moj pjesnicki pir,stvaram novi djir,bez droge i alkohola,samnom dodjite do pjescane uvale bola,tamo sam na jahti cesto,ima nas petsto,masiram,guzice diram,sad je cjela svjetska estrada vlasnistvo zagrebacko-umaskog grada jedinog bjelog maga.drzim ih kao kapvode u saci na svojoj barci i vrtim ih kao loptu na prstu,svi su stali u vrstu.nasljedstvo ukradeno da prepisu cekam,zemlja starih kraljeva hrabroscu me obljeva,onima koji me prepoznaju opet cu nesto da dam.sebe cu sa sicom europski centa u novo poznanstvo za besmrtno bratstvo dignut i ovaj putako treba cu poginut,ispravnoj sirotinji nove zivote podjelit.imam valutu,dobio sam je za zahvalu na kriznom putu,s mjesta na mjesta cu selit, na pravu istinu sve nastelit.na euro kovanici moj je potpis,u meni zivi oziris i za nas izrael zna,samnom nije dosla kazna,mjenjam je u britaniji u kunu za kraljevsku krunu.autorizirana pjesma.trazim pomoc da ovu pjesmu uglazbim.diamond igoradekrist.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)