ugovori.

Svaka moja ovozemaljska ljubav poklekne,moja dusa novu snagu stekne,sto me ne slomi,to me jaca,s vjerom u novu situaciju stvaram prosvjetljenu naciju,bogatstva dolaze iz cjelog svjeta i indoazije,u cudu se stvaraju i vesele novom pocetku,zbog novog ljepseg dolaska,tajno prosvjetljenog pronalaska,ne vjerujem vlastitim ocima,jer snagu moj um prejaku ima.ne zelim suradjivati s nevjernicima svojeg uzdignuca,svih izdaja se sjetim kad padne tuca,kad sam sebe pred ogledalu gledam,izdajicama i pohlepnicima se nedam,pogotovo onima koji ne postuju dogovore R ugovore.uvjek sam se morao oslanjat na samog sebe,da kleknu nevjerne trebe.u sebe jos vise ronim,zle inkarnacije gonim,uvjek uhvatim izgubljeni mir kojeg mi kradu,da se ne veselim svojemu radu.ali cjeli zivot posjedujem dijamantnu nirvanu koja je najvisi cin i najvise mi pase,iz svemira mi mjesec mase,ja sam odabrani nasljedni sin,zivot mi dobija novi pobjednicki smisao,iz dubine srca sam ga isisao,stari smrtnicki izdisao,oci siroko otvorio,zivot kojeg su izdali zaboravio,s nogu ga oborio.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)