I.R.K.D.U.M.A.T.H.

nemojte se gubiti,ja sam put i istina-u meni je spas-poslije smrti k meni se dolazi i ja vas saljem na put,ostali putevi vode u propast,oni koji vjeruju u ime moje zivo i novo bit ce spaseni,tko sumnja odnjet ce ga moj vraziji prijatelj.svi dolazite izvoru istinskom,kraljevskoj lozi od samih pocetaka stvaranja,mi smo dosli davno pred 500.000 godina.samo moje ime puno probija sva vrata.i mozes prevariti sva vrata ali zadnja moja samo ako znas tocno slovkat kucanje.ja sam koji je milostiv i oprasta.ako se iskreno kajes.i bogatas moze uci-zbog njih sam dosao,njih da spasim,svoje prijatelje masone,one koji su dosli do 33 stupnja,jer kod mene u mom drustvu je 48 stupnja i jedini sam 49 stupanj.primam u svoje drustvo 15 majstora siona,jer jedan je orion.ne sumnjajte.to ce vas kostati duse na putu.savjetujem vas upoznajte me u 4 oka prije nek vas pogodi smrtni dan.nudima spas glavama svih tajnih bratsava.jer od mene pocinje RED RA.nanovo.prosvjetljeno bratstvo sa najnovijim spoznajama.udjite u doba simbolizma i misticizma u sazvjedje andromede i fenixa.jer ja sam njihov otac lamuris.poslat cu vam na duhovni put dvojicu anubisa i osirisa-oni ce vas dovesti do mene i testirati na tom putu.ako prodjete testove dobrodosli.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)