sazvjedje orion

Sada cu vam ukratko objasniti,tajnu obistiniti.isus koji je rodjen u sazvjedju jarca,najveceg kusca,oplodjen je u ovnu najbitnije osovine,prve i jedine zastitnicke kuce po kojoj svi uce.ja igor rodjen sam u sazvjedju ovna oriona,koji sva sazvjedja pozna,cak i 13-u za koju vi neznate,ali ovim stihovima cete da saznate,ona je kraljevska zmija,velika opsesija i 14 zmaj,samnom je raj i dok sam ja ziv nepostoji kraj,oplodjen ja u raku,spoznao svaku varku,a rak oplodjen u vagi,zivi po mojoj snagi  i sebe zauvjek s fenixom smjenio,za to se nije pripremao jer za proroka ovog znao.samnom je brat andromeda i pegazus i drako,to ne moze biti svako,samo meni je to vrlo lako.ja koji sam sve oduvjek znao puno sam patio,ali za atenu se nisam predao,nju sam od pakla spasio i zvjezdama ovog misterioznog sazvjedja dijamantima krasio kako sam prije dolaska obecao kad sam odjelo s krilima predao na cuvanje,i nikad je nisam zaboravio kad ju je moj sin neptun utopio jer siguran nije bio da mu je sestra rodjena od iste majke i oca mene fenixa praoca,tako da me i posejdon sada cjeni i zivi u mojoj areni.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)