SJAJ

Gledam iz buducnosti svoj sjaj koji stize u svaki klub,ne zelim biti prema nikom grub,nikome moje stihove ne daj.taj sam napola andjeo,napola demon pali,koji svima fali,zato su svi nasu estradu krali,kosarkas po tjelu,u tajnom odjelu,pjesnik po dusi,sve pred sobom rusim.jedini umjetnik bez podloge novi,to svima ponovi,decko sam koji se trazi,moju sliku svima pokazi.ovo je prva strofa od novog estradnog grofa,druga ce biti s drugog terena,na obilnijem mjestu u trenu,s kojom cete vidjeti i cuti vjecnu gestu.krece kad me cujes,nemoj da se uzbudjuje,zbog ovih rijeci se raduj ili tuguj,nemoj da zavidan i ljuboran budes nego hrabro do mene kreni ili uveni,ako samo sa zlim namjerama pomislis doci,moja vojska andjela ce te stici,od gore sprijeda,a odozada vrag osobno i njegova brada i on je zastita mog grada,mene novog krista sada,i ona mi sluzi i najtezi test pred tebe prije puta ispruzi,ako ga prodjes do rajskih vrata ce da dodjes.sprijeda andjeo bjeli te gleda i odlucuje tko pored mene sjeda,ako si se pokajao sto si zlo na mene pomislio,na krilima te nosi oprost donosi ako nisi vrag te odnosi.ovaj sjaj zasljepljujuce sjajni tajni u ovoj pjesnickoj varijanti u cjelom universalnom postojanju se pamti,on je od andjela nadahnuce najmocnije magnetne vuce.andjeli moji vjecni srodnici borit ce se sa nevjernicima ovog sjaja do kraja,kao istinski zapisani pobjednici,tajnom iskreirane miroljubive sudbine sa jos dalje vrhovne bine,ovaj sjaj je u svakom stihu i pjesmi,to sam misterij ja i andjeli mi u dusu ga primi veseli se kristovoj rimi.oni koji ovom sjaju da svjetli jace pomazu da se dalje mnozi i objavljuju od vjecnosti se ne rastavljaju.prvo i posljednje andjeosko besmrtno bratstvo snimaju,glavama rajski klimaju,a onima koji su se borili da odmognu vjecno oprosteno prokletstvo,pohlepno zavidni ne mogu shvatiti jedno sebstvo.sada otkriven opet jesam,u dani cas vidjeti cete besmrtno nebeski hram,miroljubivu dolinu,harmonicnu okolinu,tamo glas ima bogata zora pjeva sve pjesme mene igora.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)