vrhovni zidar

Malo nas je vlasnika duse drevno vjecne i tko poznaje moju lozu velikog sina abrahama svjetlosne poletne,volim iznad nevjernika letit,na andjeoski rod sve posjetit,slobodnim stilom velika djela i tjela s bracom kao mrvice putokaza zivota moje loze pustao,isplaniranu buducnost stovao,najvece gradjevine u proslosti slagao kao makete uvjek sam bio misteriozno dijete.davno na ovu zemaljsku dolinu stigao,u istom trenutku upoznao mnoge zbog istog misljenja i vjecne sloge u uzarenoj suzi,moje postojanje u tuzi i tragom za nevjernim bratom ime mi je atum,maximume postigao,s pohlepnim zavidnicima se igrao,svoje srodne duse mudro prebirao,po beskrajnom universumu prije dolaska djirao.a moju dijamantnu kapsulu vidjeli su odabrani u vlastitoj maloj drevnoj ritualnoj rani,velikoj dubokoj tamnoj daljini,moje posljednje dijelo,za izdajnike i nevjernike bit ce pakleno vrelo,a vjecni rod kojeg sam nasao imat ce bezvremensko odjelo kad poklone posalju jedinome kralju,imat ce cjeli nebeski svod,andjeoski svjetlosni radekod,kad se orion,sirius i andromeda u izvornoj dusi fenixa 08.04.2014 prepoznaju,na odabranoj bini samo meni znanoj,istinskoj novoj tvorevini dolazi do universalno-svjesnog reda,pad dijamantnog leda.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)