vodja.

srce moje ljubavi se pocelo lomiti,jer zensko ne mogu obnoviti,a znam ga postovano osloviti,.sve se boje da u moje udju,ostanu u cudju,boje se u njega udomiti,,moja ljubav je zasljepljujuce prejaka,oruzje mi je otvoreno srce u obliku zatvorenih saka,.zbog te ljubavi puca me izjednaceni smrtni tlak,kao da me je lupio najbrzi vlak.srce mi je na trenutak stalo,otisao sam zamalo,ali oni cuvari temlarski druidi,molili su i vikali trebas nam ne idi,ne mozes opet tao sam,sakupilo se kraljevstva osam,dobro sam ih cuo i nisam otisao.krila sam dobio i od nesvjesti sebe oslobodio,uvjek se trudio vise nego mogao,miroljubiv i posten kao noz izostren.toga su se misevi koji misle da kolo vode bojali,zato su me otrovati pokusali.vracam se kao cistka miseva u obliku ljudskog jaguara,koji voli da sudbinu kroji,ako si samnom nikog se ne boji,nek se zna tko svjetsku scenu vodi,ostat cu stalno u staroj modi,nova je za glumce i krtice,najvece skrtice,stara za najvece pisce kreativce i zivotne lisce.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)