VJECNI KALEZ

Svima nevidljiva meni vidljiva,pomalo stidljiva,dijamantno svjetlosna najaca sila od mene se nije krila,pokazala mi se energija njenih zila.u kalez moj,za posljednji boj pice najcisce energije toci,nezasitno me gleda u nevine oci,u tom picu svi kvadranti universuma se bistro isticu,beskonacno tecno se izljeva,misterij vam ovo pjeva.duse prokletekoje ce vjecno zbog spasa oko mene da lete,na neprijatelje da slete;duse buducnosti svjesne budnosti i duse koje su isle vjerno u pravom smjeru,svi skupa uci cemo u besmrtnu eru,rasvjetlit planetarnu sferu.u tom kalezu su tekuci astralni dijamantni svici misticnih stihova i rima da buducnost besmrtno u miroljublju stima,taj kalez je ujedno i baklja i sve smrtnike skaklja dok se za moje ime u besmrtnike ne preobrate,prijelaz duhovni ne skrate,na besmrtni izvor ne svrate.kad kazem svome duhu hvala,javi se glas svih pokojnih i dusa buducih,da je svaka vojska pred moju malenkost stala.kada kazem danke,duh kaze dodji do moje banke,tamo me ceka nadahnuto pice koga se nikog ne tice,kad kazem grazie,dolazim do prijateljske nacije,koristim energetske instalacije,a kad izdahnem mercy,pitam samog sebe gdje si.ovaj pjesnik svaku dusu zla u dobro izmjeni,a najvise volim tank you,raste mi iq.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)