kradja identiteta i nasljedstva.

kradja nasljedstva najbogatijeg ruskog zidova franje,za vrijeme drugog svjetskog rata,kradj drugog nasljedstva i identiteta ivana radek,dalekovod d.d,ja sam nasljednik,koji je imao veliku stednju u njemackoj raifaisen banci,i to su pokrali,dosta je vise lopovi,sada vas slijedi bozija kazna,ja sam britansko-svicarsko-germanska valuta,euro je za moje ime smisljeno,pogledajte inicijale na kovanicama glupani,proganjat cu vas s vojskom iz pakla i sa nebesa,meni i vrag sluzi i ima ih mnogo,svi arkandjeli i andjeli,vratitit cete do jedne lipe.do jednog centa.a vatikan ce vratit sve sta je ulozeno u mackovacku crkvu.od njih mi vise nista ne treba izdali su me,oprastam im.kako imaju srca uzimat od sirotinje..king of izrael

Primjedbe

  1. treba mi ispravan bankar,onaj koji je isplacivao drugoj zeni ivana radek,dividendu dionica.deda mi je rekao poslije njene smrti sve je moje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)