feniks skinuo zmaja

sveto tajnim svjetlosno sjajnim,magnetnom energijom,svoj hram do beskonacnosti podigao,oni koji su rekli da ne mogu,postovano miroljubivu vatru rigao, zmaja njegovim oruzjem skinuo i novo odjelo odjenuo i stekao vjecnu besmrtnu bratsku slogu,daleko otisao,kroz oluje i uragane prosao,ponovo stigao,svojoj vjernoj braci nezaboravno migao,vratio se hrabriji i jaci,moje sestre i bracu,silom nevidljivom necu dozvolit da ih se tlaci,pred svakog stat cu.spustam se s kraljevskih nebeskih visina,ona mog oka bistrina,daje mi ledja iza mojih vijedja,od davnina u dlan mi zapisana sudbina i ceka me kristalna bina velikog zrtvenog misterijskog cina,s nje cu svaku pjesmu objavit,pecat vjecnog sloga stavit,od bine moje zapisane sudbine nece me niko rastavit,i na kraju djelo vjecnog zavjeta,sto je moja sigurno pogodjena meta iz buduceg svijeta,dimenzija sveta.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)