dobitak

Ne tezim tolko zeljama,one same dolaze mojom voljom bozanskom,iz daleke povjesti trojanskom s najvecim silama.nitko nezna sto mislim o mistici jer to jesam i kolko daleko mogu ici,s njom na sve krajeva ovog svjeta,svi moji stihovi ce stici,kad ih cuju svi ce se od radosti dici.jos uz to,pitajte se kako djelujem i svoj novi zivot ostvarujem,kao da sam dobio 100 lota zaredom,potpuno temeljit,na osam grana pod mojom kontrolom brace koji prosvjetljeno stoje.znam za veliki proboj kroz najvece labirinte,imam nevidljive finte,planetarnu potporu,zilavu i izdrzljivu u najvecem bozanskom sporu.ja nemam straha od vremena koja dolaze.u mojo zvjezdi koja zasljepljuje je moje uzdignuce pecatirano,iz dalekog beskraja repetirano,zato pazi jer nakon najduzeg leta u letu sam uhvatio svaki atom kraljevskog rada,sposobnost regeneracije je mocno cudesna,stize iz mojeg poucka.vracam se u veliku formu sudbonosnih predaka,magnet sam svima na nacim impresivan,nisam prema nikom agresivan,nek je svima pokojnim zemlja laka.strijela iz mog oka sjajno sije,zastitnik sam koji posjeduje najdrevnije sumerske zlatnike i svi koji ih imaju su prokleti nad svim lopovima bdije,na zemlji i na nebesima ziv je.stvaram svoju europsku novu vrijednost,izgubljena davno,koja je zapisana slavno,ona je i sada,samospoznajuca ruzina svjesnost,bez obzira na to tko sta misli o meni,moju slavu nemoze da promjeni.nikad nisam zaboravio proslost i jos dalje.ponovno sam rodjen,najdaljom povjesti vodjen,od ljubomore i istine prave,svi su se stisli,al kod mene samo vas istina moze spasiti kakva god da bila i ja cu vas tajnom ukrasit.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)