dodir

Zbog vlastite odluke da sam i prije vremena spreman,za velicanstveni strastveni drevni plan,vjecni dodir beskonacni mir zajednicki svemir nas troje iako smo miroljubivi bez razloga nas se boje,stvarno znanje pocetka naseg imetka nema cjene,vrijedi milijarde puta vise od sveg materijalnog na ovoj zemlji,a zbog sice sto je vama bogatstvo nestala je bratska sloga koja je od mene svevisnjeg,ove rijeci su za vas spas.taj pocetak znamo samo ja i on.mi smo orion.i to cu samo odabranima dati a ostalo znanje zamrsenog tipa i ostalima cu jos kratko vrijeme slati.vlasnik sam besmrtne duse iako mi se stalno hramovi ruse,sveta mjesta je moja zvjezdana cesta,egipat tibet stonhedj,vrijeme tih hramova vraca mi sjecanje i ispunjava moju zedj.sveto tlo washintona opet do stona,ta kamenja moj je znamen eliksir vjecnosti nase svjesne budnosti.tko moze zapisati ova bezvremenska slova ja kazem nitko, osim njega duse stvoritelja,i stim slovima druge castim, a mene se ne pozna niti 1 posto i sam sam osto.niko ne vjeruje u krista boga zivoga.koji se ovaj put zove diamond igor.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)