IGOR398&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&893RADEK

jedino me zanima dal me je vatikan zaboravio i stvarno se otrovo pohlepom.danas se nalazim tajno s velikim prijateljem da cujem jeli su povjerovali u mene i napokon cestitat rodjendan kako bog zapovjeda,onako kako je bilo u stalici s tri poklona.jedan za mene,jedan za sina,jedan za kcerku koji ce doci zahvalno od gore,kad bude obecanje petra ispunjeno,tri puta me zanjekao,hoce li biti i cetvrti put.i ja cu svoje ispuniti,vratiti cu se ondje gdje pripadam a to je universalna religija sa prvim, drugim i trecim bratom,a to je izraelska izvorna vjera od koje mi potjece korijen,druga gdje su me protiv volje krstili al sam je prihvatio zbog njihovog vapaja i kajanja sto nisu znali,treca s kim sam se pobratio,muslimansko-pravoslavna.ima i cetvrti brat,on ce ostat tajan jer i snjim sam pobracen,on je dvojica u kojima je cetvorica.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)