prosvjetljeno djete s kraja vremena

Iz buducnosti u ovo vrijeme dolazim,kroz iste trenutke prolazim,objavljujem spas u zadnji cas,jer sudbina vasa je unistenje ako nebudete vjerovali da je jahve opet s vama i moje zahtjeve ne ispunite,ali vi stalno me ne zelite cuti,um i dusu vam strah uvjek pomuti.mnogo puta dozivim s vama isti kraj,jer ne zelite prepoznat na meni beskonacan sjaj koji sija u mojem domu u universumu,mjesto gdje se skrivam svaki put kad dodje do unistenja.brzinom nevidljivom sve obnovim i ponovo se objavim,daj probudite se,dosta se spavali,znam da niste od boga odustali ali imate kriva gledista.molim vas jer ovaj put mi je zadnji prolaz da kaos smjenim i buducnost zajednicku promjenim,cujte i vjerujte,ceka vas nesto posebno,jako vrijedno,nemojte da se vratim od kud sam dosao opet po neznam koji put sam,stvarno sam uvjek dug put prosao da bi vas spasit dosao.vjerujem u malo njih,do sad me niste mogli cut zbog svemirske ciste.sad me cujete,daj se probudite,nemajte straha od smrti,sve se vjecno vrti,dodjite samnom na drugu stranu,po nesto posebno,samo cujte ovo sta pisem.989 put ovo pisem.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)