svjet nezna dal da vjeruje vragu ili bogu

ali ja vam kazem,meni se klanja i bog i vrag,ja sam njihov savjetnik najveci,i od jednog i drugog,vrag me rodi,bog me poslao i odgojio i svim tajnama naucio i vrag svojim tajnama,onaj sam koji je spojio vraziji vrh sa nebeskim,vrh nad vrhovima,mont everest.musko i zensko,a nisam ni peder ni lezbejka.ja sam vjecni samac kojemu je sve nudjeno,i sve sam odbio strogo,to je moj zrtveni logo.do 33,a poslije cemo vidjeti,dal ce vrag i bog ispuniti svoja obecanja,.bogu sinu mom jedincu je oprosteno,a i vragu ce biti ako mi vrati moju stednju i nasljedstvo dede i pradede.ne trazim cijelo stablo da mi se isplati.jer tolko zemlja nema jer je pojelo vrijeme.moje ime je svrseno vrijeme i pocetak vjecnosti.blago onome tko vjeruje u kralja izraelskog,a jao onome tko ga smatra ludim.to ce biti kazna zemlji za dijela razna,kad se ispuni kraljevo vrijeme ne zemlji posljednjeg poslanja.jer ne zelite mi dati priliku da vam pokazem raj na zemlji.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)