put kroz svemir

U zeljeni bezvremenski trenutak,koristim svoj naputak i polazem tajnu energiju,najmocniju magiju u dijamantno kapsulni kutak i svojim pouckom komuniciram sa samo meni znanom tockom beskraja gdje je moj kolektivni kristalni um,vama dalekog meni doticnog,andjeosko moga raja dobijam znanje kristalnog dialoga.sa svakim momentom svog postojanja tocka je sve daljnja i universum se siri i moja dusa ime stvara i sve miri,tamu obara,niko nesmije da je vara,gospodar dubina i daljina i crnih bara.bratski nevjernici najvise sta mogu dati da se mole meni i njihovom nepoznatom bogu.neznam kolko vas ima,i dal je nekima poznata ova rima,da je boga zivog spozno,za moje znaje doktora doznao,kristalumno postojanje sto je moje besmrtno stanje.mogu reci da sam bog jer mi je on dao to pravo i jesam njegov rog i predstavnik,misterijski pobjednik.nevjerno vrijeme,sto nije od moje duse sjeme uzima mi tjela,ali ostaju pisana velika dijela,u ovom tijelu i vlastitom najvisem hramu ostao sam zbog bitki bez zubi,al nevjerno ljubomorno vrijeme uvjek izgubi.
ulazim u svoj unikantni,ogromno tamno kvantni,kapsulno dijamantni,laserska svjetla i pogon palim,novoj stvorenoj daljini,vlastitoj bisrini,poznatoj tocki se veselim,svemirskom tajnom se hvalim,da i taj kutak miroljubljem osvjetlim.svojim pouckom gledam andjeoski universum i svoj novi dom od kojeg sam 1980 otisao kojeg nikome nevjernome nedam,u sjajnu fotelju sjedam,na vec poznati put se spremam,iz svog dlana uzimam glavu volana i svojom krvlju brisem svaku otkrivenu mrlju i amajliju.postujem najvise svoj naputak i sve zabiljezujem u svoj izvorni bitak,jednom sam bio ali cijeli misterij tada otkrit nisam smio,do ovog odjela u duhu sam se krio,sada je opet alfa i omega sa vama,takva je moja spasonosna bezvremenska karma,mnogo vremena vas testiram,pomno prebiram,ali u ovom tjelu odabranika jos nema.a zelim da skupa udjemo u dijamantno okrilje mene mira,naajveceg vlasnika,misterijskog casnika novog zemaljskog broda koji universumom hoda.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)