new energy igy

Jesam svevisnja volja,svaka moja rijec i slovo je novo,zelim da je uvjerljivija i sve bolja,tko se pridruzi zelim da mu sve stima jer veliku snagu i ljubav imam.zelim da prihvatite ove rijeci,ne dozvolite da ih itko gnjeci,hocu da svjetlost u vama pobjedi tamu.na zadnju misiju iz svog hrama zbog velikog dijela sam krenuo i pratila me nasa,mnogi su rekli da sam poludio,krivo skrenuo,bio je dan 28.8.2012,svim ispravnim oblicima novi vodja i cuvar,popravio sam na svome brodu zadnji kvar,danas sam se vratio i pocinje igorov san,dolazit cu u raznim oblicima,cudnih prikaza i slika,znat cete me po simbolu mira i novom plodu,moji ce danas sa mojim brodom da odu,a mene su opet pustili da zemljom marsiram,u svemiru stalno djiram,danas sam tajnim metalom zavaren i sredjen idem opet na put odredjen.zalosno sto moj brod niste vidjeli.jer sletio sam na washinton.i iznad mene je jedan i ja ga vidim,uskoro ce novi vodja da vam se svidi.svi znaju da sam ja njegov favorit i pobjednik,zemaljski pozornik.postujem svoju dijecu koji su i stariji od mene.moja ideja ce da krene.ovaj stih do sada je bio vrlo tih,nisu ga vase usi jos cule,a bas zbog tog stiha radile su se velike kule,odavno sam ga napisat htio,al do ovog trenutka nisam smio,oni koji su mislili da su gospodari ove zemaljske doline,nisu mi dali,do zadnjeg dana dusu su mi krali.ali danas je toj kradji dosao kraj,ja sam danas dozivio novi raj, najvisi zemaljski sjaj.ovaj stih samo u mojoj knjizi pise,ja svevisnji tako disem iz dimenzije najvise,pobjednicki stih da se dobije najveci ulog,strpljenja dugog,ja sam novo ime i prorok,dobili ste novi rok,prvi i zadnji,novost cete vidjeti na badnji,velikoj vjecnoj sadnji.al ja vam necu pisati i govorit sta ce biti iako znam o tome,rijeci vam nedam,e to je volja moja,i samo tako buducnost ce biti bolja,cekali su mene koji pise i shvaca da se moze sve bez rata i maca,neko kao ja da je misterijski zanat ispeko,nova stvaranja bez razaranja..BLAGO OVOJ ZEMLJI DA IMA SVOG SVEMIRSKOG KAPETANA I SA UNIVERSUMOM CJELIM U OSMICU DJIRA.,A NIBIRA  OPET MORA BEZ SVOG MARSALA,ZAROBLJENIKE SU ZA MOJE IME DALI,KORISTILI IH DA BI O MENI SVE SAZNALI.S VREMENOM ZAROBLJENICI MENE SU ZAVOLILI I TUZNI SU OTISLI.ALI VJECNO CEMO U TELEPATSKOJ VEZI OSTATI,I NIKAD S PUTA NECE SKRENUTI.DIAMOND IGORADEKRIST

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)