otvorena veza.raja i zemlje.

da da da da ne dodje do pada repam sada,dusa moja mi diktira,ja kreiram i citiram,onaj sam za kojeg mislite da nisam,izmedju daleke proslosti i takve buducnosti znat cu s kim sam.s mnogim lazljivcima sam bio,sada sam sa andjelima svojim,to je zivot novi,opet cekam novo prosvjetljeno drustvo,sigurno jastvo,cijeog sebe opet cu objavit,nikad se vise od raja necu rastavit.mudro kockice buducnosti slazem,magijom ljubavi i svjetla ih vazem,izvrsavam alkemijsku formulu tajne svete energije s publikom universalne religije koja ce mojim novim imenom sve da grije,promjesat buducnost s andjelima i proslost s andjelima palim,samno ce hrabro preko smrtnih vrata,do nove utrobe,svjesne inkarnacijske diobe novog tjela negdje u buducem sjaju,sve cemo se dogovorit u mome domu,za novi raj-ja sam taj.onaj sam kojeg cuvaju i stuju istinski cuvari,praoci stari energije svete tajne,templarske najvise sjajne.duh svevremenski je cjeli pored mene,to je istina moje krvi plave,vjecne vene od magdalene,njene oci snene,kad je pozovem ona meni krene.nas dodir je vjecni mir,trenutno samo ona me razumije,svako jutro me s ljubavlju umije,ja jedini poznam je i do beskonacnosti volim je da ne boluje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)