ELIKSIR

U mojoj dolini u vjecnoj dijamantnoj dolini,vama u daljini,meni u blizini,sunce sija puno jace i sve vise rast ce,nevjernicima stat ce.jesam novo sunce i dijamantna dolina vjecno andjeoskog roda,misterijska cista miroljubiva svjetlosno radosna postovana sloboda,samo meni znanog magnetnog koda,nebeskog svoda.tu je u kutku moje oplodnje,vjecne bratsko-sestrinske srodnje,to je novo vjecno vece badnje,gospodske magnetne sadnje,stvoriteljeva vjecnog djela i radnje,zapisane gradnje.iz daljine postavljam zivuce makete,da se spasa od smaka svjeta sjete,ja sam mit,misterijsko magnetan fenixov bit,vjecno sam duhom stvoritelja sit.
cuj dobro ovaj stih,potvrdni,pjesama svih,on je mocan zbog sumnje velike,moje bozanske slike,psihom vladam i sebe nanovo gradim.ako se zelis promjenit kao ja zemaljsku sudbinu,trebas odluciti dal ces unistavati ili stvarati.demoni unistavaju,andjeli stvaraju,zbog lose karme ljudi ginu.smatras li ove stihove realne i medju recima spasonosne tajne,glavu digni i do mene kreni u novi zivot se odjeni.kad ti se kao meni jedan talent i zelja sigurna srusi,svi ostali talenti te cekaju negdje duboko u dusi.nemozes li ga naci,dodji k meni i ja cu ti pomoci ga pronaci,skupa cemo promjeniti sudbonosnu stranu loseprorockog zivota koja je najsjajnija divota.i ja sam zamalo odusto,nakon prvog pada,mukotrpnog rada,al sve je bilo pusto,praznina jedna velika divljina.sve sam smirio,sa svima na zemlji se pomirio i kraljevstvo nebesko opet ugledao,na novi zivot bez treme pristao,prosao vrata ali nikog nisam ugledao,trazio sam jednog ali niti njega nije bilo i zapitao sam se kako njega nema i odgovor dobio i ponovo se vratio.i umjesto jednog morao sam spasit sve,buducnost cjelu do beskraja sam zapisao listao i mjenjao,trazio samo iskrene prijatelje,stovatelje i miritelje,vraga trazio sto je moje bogatstvo podjelio i zavodio.i bogom se nazivao.pobjednici uvjek isto zrace,vlasnistvo moje,svako to u dusi nosi ali gubitnika i pozudu treba da pokosi kao sto pokoseni zeli njega.tajna se krije u mojo suzi,koja sve podnosi.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)