pobjeda boga igoradekrist

Jako davno moj predak zapisao je ovaj redak,pecatirao ga do dolaska mene bratsko sestrinskog boga i sina,sve gleda sa visina,sad se citiram iz dalekog beskraja,da je dosao dan kao dezavu i najsretniji zajednicki san.zivot ce sa smrti ujedinit,svi koji u mene vjeruju i moga sina koji je dosao samo ceka,zavrsit ce u fenirski vrt,za boj nas je pripremila nenapisana knjiga,koja tece od egipta,po starom kontinentu,sa izvora gleda etnu,tu knjigu jedna knjiga hoce,e moj sine,za osvetu ova recenica prevest ce u sebe cjeli monteverest,visine po mojem datumu rodjenja,tajnog vidjenja.moje ime i rijec postat ce beskonacno,zapisano u vrijeme vjecno,sve ostalo zapisano bit ce mrtvo i samo jedno slovo dici ce se svojom snagom miroljubivog uma,prepoznaje svako olovo poznatog univerzuma,to slovo je ova pjesma R potpis tajno izvucen,pored mene probudjeni osiris,moj pis i kis,kcerka izida jedina mis.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)