2003-6mjesec

sve se je zbilo kad mi za moje tijelo vise nije bilo milo,tad su se i moji najmiliji zbog moje svevisnje mudrost mene odrekli,tajno bratstvo me je dugo cekalo,toga kisnog dana zelio sam covjecanstvu spas i da bude bez mana.dobio sam u budnom snu,vjecnu knjigu praznu,potpuno cista,nisam znao sta cu s njom i zazelio sam se olovke i kista,suze i krv iz rane na knjigu je poteklo i sve sta pjevam i pisem iz nje mi se reklo.sve sam vidio i za svoje muke neprijateljima nisam sudio,vidio sam da sam rodjen za spas onih koji koji nevjeruju u besmrtni stih i najvece sam prijateljstvo steko,to sam vidio u sebi i sam sebi posebno sam se svidio,za one koji nisu vjerovali da cu ja sudbinu svjeta pisati nisam odusto,dobio stvoriteljev duh,novo zapamceno tijelo,zakleo sam se sebi i svojoj kristalnoj djeci da cu sve spasiti sudbinu loseg proroka promjeniti i prokletstvo heroina i kokaina zapisati u knjigu  vise svjesnosti,sveto besmrtno sebstvo.vi neznae kako je meni tesko,dobro moram paziti i rijeci vagom prebirati.moje rijeci andjelima je zapovjed.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)