vrijedi samo za mene i moje odabrane.

Primam posljednju svevisnju  vjecnu influenciju,,da unistim laznu iluziju,ukupnu pokojnu inkarnaciju,bezvremensku demokraciju,stvaram novu svjetlosnu naciju,kristalno cistu regeneraciju,sve za besmrtnu universalnu religiju u carobnom napitku,tako pise u najdrevnijem prorockom svitku,svevisnjo dijamantnom bitku.ovo vjecno djelo nosim kao baklju u ruci,veselim se svojoj luci,a zalostim za nevjernicima ovog djela u njihovoj muci,prepoznat ce ga samozvani suci,da sam dosao da tamni put prosvjetlim i sa odabranima u novu zoru sletim.nitko me nije mogao osim sebe samog mogao probuditi,nitko mi nije smio suditi,da kad ovo cuju svi ce se cuditi,tko krene na mene taj ce poluditi,jer ja sam obrambeni mehanizam,vjeciti magnetizam,misticizam,miroljubiv,radostan,dijamantan,svi su od mene krali jer nisu znali da su stalno samnom ovaj dan planirali,stalno sam prisutan duhom bio,to sam u ime stvoritelja smio,samo sam ja sam sebe u prijelaznom roku mogao podici i ponovo iz meni poznatog beskraja stici,sjediniti sve zvjezde u svoj um i oci,moje vrijeme vise nece proci,u miru i ljubavi tko zeli cu mu doci.,to ne moze vise niko da zakoci,moj grijeh ljudskog postojanja je linija sve tanja.otisao sam sa svoje planete od dijamantnog doma i na zemlju pao,unapred sam znao,da ljudski rod dolazi i dinosaurovski prolazi,od vrele kaplice do ljudsko andjesko igoradekrist kraljice,sam u sebi i svojoj zvjezdi jer s njom nubirom uspio sam dati novi zivot zemlje,misterijsko ja spasonosno doba,podigao sam kraljeve svakog groba,to je besmrtna sloboda igoradekristovog vjecnog roda,svaka je planeta zbog ove pjesme sretna po tajni magnetno obrambenoj zastiti,ovaj entitet i jednina je danas otkupila ljudski grijeh,to mnogo vremena moja suza htjeh,od meni znanog brata i sina i mene duha stvoritelja,ako zasluge vratite dobit cete 26.000 godina novi rok,popite jagodicni sok,to je najstarije voce,igorova dinastija vise proci nece,vratio sam si ime,sto je DIAMONDIGORADEKRIST MISTERIJUM ESPIRITO SANTO,indijanac je to zadnji put upito,pocujte dobro ove katrene i rime,to je radek igor ime,po planeti je luto kao muto,dok nije shvatio da je po mom universumu pluto.ja sam jedini 49 stupanj.KING OF IZRAEL.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)