DIJAMANTNA RUZA

Ruzino prosvjetljeno bratstvo od mene pocinje kao dijamantno svitanje,najljepse svjetlosno radjanje,sjecanje na drevno stvaranje.ima nas 80 plus ja,gospodar sjaja,u moj hram u tajni sat uci ce odabrani na mom mjestu gdje sam dobio najvecu nebesku cestu.cuvaju me sve sile svjeta iako toga svjesni nisu zbog mog misterioznog dolaznog leta,ja sam bjeli gospodar i miritelj crvenih i plavih,zivih i pokojnih obitelji,najveci sjedinitelj u postenju cujem ih dok za spasom stenju.sve zle mrtve duse koje ne zele da se pridruze stavit cemo na uze i uzarenim crnim bodezom jabuku probost.izvadit iz njih vatrom dobra djela,moja kraljica tako je htjela,zla djela zvjerima bacit i ostatak u picu popit,jedne druge zadovoljno volit i po zvjerima zbog jos veceg zla sumpor prolit.diamond igoradekrist.autorizirana.pazite lopovi,

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)