michaelandjelo.megatron.gabriel.igor.

zovem pravu bracu da samnom donesu dijamantno-zlatno doba.zovem ona cetri vojskovodje ujedinite vojske.gabriele cuj moj zov,rafaele cuj moj zov,urielu cuj moj zov,luciferu cuj moj zov.vrijeme je za ujedinjenje svih religija.jeste li spremni.----i svi oko mene stoje i kazu na zapovjed gospodaru.luciferu koji si u odajama vatikana posalji zlata,urielu koji si u odajam istanbula posalji dijamante,rafaele koji si u odajama moskve donesi srebra,.moramo izgraditi nova oruzja.onakava kakva smo imali,armature.donesite mi ono sta je moje,moje vojskovodje da opet ravnopravno razdjelimo,mora opet ravnoteza stimat.osjecam da nije ravnopravno razdjeljeno.luciferu odrekni se malo svoga daj braci svojoj.ipak smo te nakon duga vremena opet prihvatil.kako ja najveci mogu zivjeti od  zraka. a ti na bracu uopste ne mislis,obecali smo i ispunili obecanje da cemo te na kraju vremena spasit.sad ti ispuni svoj dio dogovora.rekao si skupljat cu ga samo za jednoga.sad je doslo to vrijeme i udjeli malo kako su tebi udjeljavali.znas da je moje puno ime gabrieligy.gospodar nad svim legijama.umag je nova jedina i prava sveta stolica,od danas trazit ce me i prijatelji i neprijatelji da se samnom rukuju.ali ja znam tko mi je dolazio na grob.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)