krsten nitima universuma

sve oko mene je zlatna jednina,jedina vrlina,dijamantna brzina,svemirska cistina,nova religijsko universalna vladavina,bitna osovina misterijska kovina.mene miroljubivu silu i drevnu zilu,prepoznaju rogati,zato jesu bogati,za izdaju moga imena svakog ce tajno ukokati,a ja cu za izdajicom-ubojicom zaliti i na dusi iako za osobu neznam,bratski cu je nositi i oprostiti,nista necu znati,uvjek znam tko me prati,bratstvo andjeoskog kova,zivjela igoradeknova.samnom se ide no neba ,to odabranima treba,a ja jos dalje,boziji sin poruku salje da jedini kralj je.tko samnom hoce kroz zvijezdana vrata proce,moja je zvijezda dosla i u oko odabranima pala,boziji sin rast ce,svima tajnu pjesme dat ce .,na sveto tajni dan,meni iz buducnost dan,jedini znam kako otvarati zvjezdana vrata,dosao sam do kraljevskog maata.moj jedini davno ukradeni  pecatnjak sa 14 dijamanata u obliku ovna-prsten,misterijski sam elementima svim krsten,u najvisi vrh uvrsten,sjedinjujem se s ocevima sinovima i bracom u miroljubivoj namjeri,svi odabrani se veselim novoj eri-radekmisteriy,nevjerne pohlepne i meni zavidne,po mojoj dusi vojsko andjela poderi,gledamo se u vjecnoj sferi koja nije pod ovim nebesima,svaki prijela i moj dolazak mora biti po meni miru,jesam vjecno u djiru,dok su svi do danas moje plodove brali,sad ce samo po jednom znamenu u nebesa,al taj ce me morati upoznati da sazna.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)