andjeoska braca

Andjeoska braca,medjusobno se postovali kao ocevi i sinovi po svetom duhu u suncanom ruhu,jedni s drugima se zavadili,ja koji sam dosao po mojem imenu novom se pomirili,energiju i misao moju do makrosa universuma samnom shvatili i nagradu dijamantnog dvora zasluzili,svi su svoja vjecna tjela kao ja kristalno zlatno u posebne odaje spremili i dolazili po redu svi su me pratili,prvi sam krenuo u spas zemlje 1980.7.7,da promjenimo tjek dogadjanja,prekinemo religijska svadjanja zbog jedne koja nosi grijehe oceva od ubojstva mene pred 2000.i koja je slomila ovaj kvadrant universuma,jedva smo ga povezali,da opet bude andjelcasa.mister igor radkrist magova  masa.tjela ova smrtna za spas dati je bezbolno,besmrtna vjecna cuvaju se u mojem domu,mojem dijamantu koji je dva puta veci od zemlje i uvjeke glumimo da tjela nedajemo dobrovoljno.kao sta rekoh davno u tjelima svetih dijamantnih cinova u kojima se skriva buducnost nova,tajna da jesam stepenica i most,nebesko svjetlosna ptica,koja leti izmedju starog i vjecnog svjeta,kraj i raj,veliki pocetak andjeoskog roda,sto je jedina prosvjetljena sloboda.ljudskom iskupljenom rodu i pali andjeli zele slobodu,dugo-ocekivano u svoj dom zele da odu,vesele se nebeskom svodu kojeg su zbog pohlepne zavisnosti izgubili i zaboravili sta su bili.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)