vjecni spasioc

Evo vam ime i broj stepenica vjecnog spasioca,nasa beskonacna jedinica,0-ta je postojanje,besmrtno budno stanje,niste mi dali snivati i vise se nisam zelio skrivati,miroljublje ste zvali i iskupljenje sto ste zbog pohlepne zavidnosti iz raja ispali.0-ta je vjera da sada opet jesam i nevjerno znate tko sam,prva je kraj,na  posljednjojcete vidjeti raj,druga je postovanje i suosjecanje,nebesko-zemaljsko sjedinjenje,treca ce je miroljubna prodorna leca s kojom cete vidjeti cetvrtu,ona ce se svima najvise svidjet,peta sama stize,najvrhovnija radost,veliki most,misterijska moja svjesnost,spasonosni gost,koji u nebesa dize,sesta je nebitna,ona je u vama,ispravnima je izbrisana ljudska karma,ocekivani raj,jesam taj,evo ruke,gotove su muke,dodji samnom ne staj,samo od mene cete dobiti oprostaj,sedma je pocetak,sjetite se odavno sam rekao tajni redak.osma je novi savez od mene dan,ispravnom i iskrenom otkljucat cu dijamantan kavez s besmrtnim vjecnim plodovima u kojima je zeljena klima,kljuc je s unutarnje strane,deveta je vjecni svjet,u svakom trenutku zeljeni nebeski let u kojem ces upoznati desetu,posljednju jedanaestu,dvanaestu sto je slicna al opet razlicita kao prva,vrt vjecnog drva,slijedi trinaesta jednaka kao druga,ljepota isprepletenih duga,a vjecna kraljevsko svestrana ime mi znate,dosli ste do gospodina,rajskog embrija koj sam ostatak svih visih stvaranja,trenutaka buducih i svih nabrojenih.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)