iznudjena izdaja

Dana od mene isplaniranog,od izdajnicke duse iznudjenog,sve za buducnost bolju,bozansku volju,namjerno sam ostao bez kontrole sto izdajice najvise vole,a na kraju za oprost mole.u zla djela vjeruju,sa apokalipticnim duhom se savjetuju,mojem imenu sa svojim vodjama nepravedno mi djelo izvagali,odluku na krivim cinjenicama donijeli,sebi su presudili.sve te duse odveo sam u vremena davna,sve zbog iznudjenog izdajnickog dana,zbog svega dosla je buducnost slavna,od tih drevnih vremena pa do ovog stiha objavljenog o tom danu sve sto se desilo  za njih se vjecno objesilo ,nebo i zemlja se je otvorila,katastrofe bit ce vece i gore,dok nebo ne cuje oprosti igore i tad stat ce i doc ce dijamantna zora proroka igora,zato svemirsko uho svaki ovaj stih i rimu cuje,dok moje svjetlosno tijelo po njemu putuje,radost prosvjetljenog sebe iz buducnosti naslucuje,sudbini koju pisem i koja se obistinjuje,neprekidno se radujem,andjeosko kraljevanje najveci milijarder misterijskome predaje.svako tko cudom ovu pjesmu uspije cuti,sebe ce bezgranicno postovati,sve je iz misterijske tajne knjige andjeoske najvise lige vjecnog leta moga buduceg svjeta,stihovnom strijelom pogodjena svaka meta.cjelo moje djelo pjesama i poezije svakog pogodi usred cela,bozanski je posveceno,smrtno zasticeno.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)