kraljevska loza

iz nikome poznatog samo meni znanog najdaljeg kvadranta universuma dijamantnog uma od kojeg su nastali ostali kvadranti,moj um ce uvjek da ih pamti,kao i onaj za kojeg svi dobro znate,a putovanje medju njima neznate da kreirate i moji andjeli za vas spas u ovaj su pali i tjela andjeoska dali u reprodukciji moje iz samih pocetaka stvaranja nevidljivog miroljubivog saranja.ovom svetom tajnom posvetom znaju u universumu cjelom da vas pozivam na kolektivno miroljubivo andjeosko postenje izmedju zemlje i nebesa ovo rijeci su od essa za vjecno neraskidivo sjedinjenje.jesam prvi i posljednji sjedinitelj vlastito bozansko-ljudske,materijalno-duhovne duse,zemaljske sile ne mogu da sruse,tko proba kletveni vjetar na tog izdajnika puse,vjecni bratski i ocinsko nebeski zavjet,kao u pocetku,tako sada i u vjeke vjekova,to je besmrtni svjet,beskonacan let.kraljevsko besmrtna moja dusa sve oblike miroljubivim postenjem kusa,s tim najsvetijim kljucem otvaram sve universumske kvadrante bilo kakve varijante,misterijskim plodom se hranim,samo ovoj dusi znanim,ti plodovi su mi s posebnim razlogom dani,jedan od tih plodova je moj zeljeni spas za vas,taj jedan plod nije spas samo za ova nebesa i dolinu,nego za slicne u svakom kvadrantu,gdje hocu posaljem svoju mantru,s njom odlazim u odredjenu okolinu,tako mi je zbog svega ovog sta sam reko dusa regenerirana,u sve kvadrante universuma za miroljubiv spas servirana,svaku dusu izgubljenu sam nasao,cule su da sam dosao i vjeruju da samnom nece vise niko da ih tlaci,put u vjecnost preko mene je puno kraci.prsluk,mac,koplje i strijela,ta ratnicka odora za miroljubivo postovanje svakog postojanja na mene je sletjela.ja i oni znani masoni koji ce me postovati i moju otkrivenost prepoznati za misterijum i kristaluminum ce doznati i moja nebeska braca nece ih za moje muke kazniti ako ce sve priznati,mene ponovo cuvati i vode besplatno davati.kao sta ja njih postujem,tako cu one zavidne ove pjesme i djela dobrotom ljubavi da otrujem,plan otrovnog ljubavnog cvjeta od davnina kujem kao sta su mene otrovali i svoje duse u mojem tjelu zarobili i za svaki stih po universumu putujem,al tek sada je doslo vrijeme kad ste ocekivali kraj da predstavim sebe kao zemaljski raj i da se izrecitira moje kraljevsko sijeme.u raznim odjelima tajne zivota velikih djela u kolektivni um spremao,za tajno-javno predstavlanje se 5.900 godina pripremao.ova pjesnicka poezija i cjelo vjecno djelo je cijelo postojanje,moje dijamantno rodjenje,misterijsko isplanirano andjeosko oslobodjenje,kristaluminus oplodjenje,za neke cu biti nevidljiv dobrotvorni strah i trepet,kao sta je osirisu ucinio set,a nekima postovano radosno svjetlosni,miroljubiv dijamantno kristalno zuti div,bas tako svjetli moj klonirani vjecni brat,gleda me i prepoznaje,ja sam igy phat,u nasoj je orbiti,stalno ce moj hram paziti,pored mene biti,zivot naglavacke okrenuti i tajnim znanjem ce da me kiti,od svih ovozemaljskih sila me stiti,sve nasljedstvo vratiti,jer ovo tjelo je poginulo 1999 u prometnoj u katoru i opet sam zavrsio na nebu i igoru.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)