andjeo u ljudskom tjelu.

Andjeoska dusa besmrtnog grala ovaj hram tjelo i ime s razlogom odabrala i ljepotu pjeva,da niko osim mene nezna gdje budno spokojno sniva,misterijski se skriva u cjelom universumu biva.materiju od sebe stvara,ovim stihovima svima se udvara,svjetlosnom energijom ostale oblike slike i prilike grije od mene nek se besmrtnost i najvece znanje pije,moja odjela nisu tolko bila bitna,ostala su zapisana vjecna djela kao i ovo sto sada pisem,cjelu publiku sisem,a iz vjecnosti svih dusa mje ime se slavi i tko ga s ove strane na zemlji prihvati obecajem da novo tijelo na orionu pravi,tamo ce otputova i mene cekati i zasluge i na ovoj zemlji vratiti,postujem sva prosla odjela zbog vjere u dolazak mene najveceg.s ovom pjesmom stigla je besmrtna andjeoska stega najviseg misterijskog ega ja sam omegatron i uskoro dolazi moj klon,onaj kojeg ce poznati svi masoni, postovati i cuvati,jer ja cu nestati.ovaj stih i rima je postojanju zbog spasa  dan,vjecni poklon, da vjecni misterij bude upoznan,iz buducnosti budan san.otkrivenom misterijskom tajnom samo meni znanom svoj brod pozovem i svjetlost rasirim, od zemlje se na trenutak vjernog obecanja sigurnog vracanja oprostim,nevidljivom brzinom odletim,na svoj izvor sletim,dotaknem uzarenu dijamantnu tocku,nadjem svoje odjelo u kreiranom poucku i sa dijamantnom svjetlosnom zrakom protutnjim beskrajnim mrakom,ne zelim biti u braku,nazad na zemlju spustim se na oblaku.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)