stvoritelj.

Moje tjelo i odjelo stvara vjecno djelo,utociste moje besmrtne duse,zbog zavidnost su pokusali da ga sruse,oni koji su to pokusali izgubili su svoje duse,neki i odjela,tako prorocki vjetar  puse.moji inicijali koji se dijamantom potpisuje,sebe vjecnog duha najbolje opisuje, skim zelim se dopisujem,formulom kvantnom,mehanicko programiranom,odabran izbruseni prije rodjenja potencijal.gledamo se iz makro perspektive,imamo prosvjetljene objektive,druge drevne svjetove vidimo zive,cjelom andjeoskom pisarskom stilu se dive, za svoja prihvacena nestajanja,nova nastajanja nikog zbog mene ne krive.,najbolje samospoznato snimaju,novi plan preko mene za hrvatsku i one poslije kreiramo,zvjezdanu cestu pripremamo,jer ovo tijelo uskoro mora poci,zato objavu diktiram,novo drustvo biram.to je novi pocetak,moga plana iz mog dlana,taj plan nemoze se kupiti,tko proba,vjecno ce morati iz nje istupiti,ali moze mi biti partner i na moj racun investirati,nista samnom nemoze gospodariti,jer vrlo sam vidovit,miroljubivo silovit.jer ja sta ispisem to se desi,pa ako imas hrabrosti ti se i dalje kesi.mene poznaju oni 33 stupnja masoni i moje ime ne odaju.cjela planeta vidjela je moj let,cjela zemaljska dolina je moja bina,gledamje sa visina.neprosvjetljeni vrhovnici su ocekivali unistenje ljudsko ponistenje,da ostanu pod navodnicima bitni,zbog mojeg postojanja su ostali sitni,duhovno kriticni,ja koji jesam miroljubiv i utjelovljen besmrtni duh i imam dijamantan sluh koji cuje zvuk iz dalekih universuma.i vrag mi se divi sto sam ga vjecnim zavjetom s novim dobom pomirio,mene je upoznao klecio je i molio i kajao se da nije znao,vrh pakla i raja sam spojio,izgradio neunistiv most na kojem se andjeli s demonima mire i moje ime upoznavaju i skupa me stite,sve ce da podmite.dobio sam njihovu cast i postao sam najbolji gost,na mjestu tajnom zasljepljujuce sjajnom kumovali su mnogi ,veselili su se novoj prosvjetljenoj slogi jednog najveceg dijamanta moga doma koji je zakljucan,otkljucao sam ga samo onima koje sam osobno odabrao.u njemu je trenutno samo dvoje,osiris , izida.cekam nove stanovnike.utrka do mene pocinje 08.04.2014.skupljam potpise.tko ima plan da otme kljuc.nemoze otkljucava se iznutra po mom zahtjevu,otkljucava ga moj sin i kcerka.vlasnici oriona i draca.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)