sveti marsal igor radek novi atum

ja sam sada nebeski svod,imam presretacki svemirski brod,to je kraljevski rod radek kod,energetsko magnetni vod,desetina,bojna,satnija,brigada zagrebacko umaskog grada do stutgarta bez rata,od tamo do pariza i londona grada igora dona,od londona do washintona i pentagona,u japan i tokio ako zele bi skocio.u mjesecu devetom sve je pocelo energijom svetom frontalni sudari,mene je u oplodnji pogodila i polako me za novi zivot pripremala,ja vjecnost predstavljam,stihovima duse obnavljam,ovo sta pisem niste spremni prihvtiti,ali zbog toga i svih mojih stihova nebi se trebalo zaratiti zasto to trebate shvatiti,zbog nevjere neki ce postat bjesni,svega napisanog svjesni,valovi moji dolazili su u razmacima,u svemiru su se vidjele eksplozije,pisanjem si vrijeme kratim,cim prije na vjecnost da vas obratim,mnoge sam oko sebe probudio i sebe jos vise prosvjtlio,na vjecno krstenje s pet elemenata pripremam i za evolucijski skok,budite mi uz bok,mene u ime svih sveta tajna 32 godine priprema za vjecni bitak,za cjelo gralovo dijelo,da dobijemo novo sazvjedje potpuno bijelo.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)