Postojanje.

danas moje postojanje i masu poznaju odabrani,tajnim prizivom spasio sam ljudsku rasu,svi universumi su na mojo strani,zao mi je sto je to znanje samo meni dato,zato smo vam ja i moj brat dali da dugo vremena cuvate zlato,u ovom sazvjedju gdje je skriveni kontinent,postoji jos vrijedniji sjajniji epitet,kazem vam sa jos vecimprokletstvom,vlasnikovim prorocanstvom,ovim pjesnickim govorom,nevidljivim logorom,opet cemo novo na tajna mjesta sa dijamantima spremati,a staro ce me u najvisem svjetlu prepoznati,ja se vise ne moram skrivati.najtvrdja brana od moje brace vam je dana,misterioznija od egipatskih piramida u kojima smo bili vlasnici ja i izida,mog starog vida.i u branskim kamenim sjenama opet vladamo i meni se daje,druge hrane,kao u ono drevno doba od rijeke nila s kojom se rodila moja sila i najvece dolazeca embrijska dioba,davno izgubljenog mojeg groba,vremensko zatrpanog u kojem je bila moja soba,sjajnih predmeta punog,sve zbog ovisnih pohlepnih lopova,danas pokojnih snobova,dana jos neki zive,da se ovom stihu bez straha dive,pokajno sve predmete na jedno mjesto meni u blizini vrate,da im zahvalno dodjem u njihove posljednje sate,u ovom sazvjedju nemozete se sakriti,moj duh u noci kovina zove,dok mi hram spava,prate vas ptice i svete sove,dolazim kao uzarena lava,kad ispunite dan zadatak,zivot ce vam biti opet dug a ne ponovljivo kratak.diamond igoradekrist.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)