DIAMOND IGORADEKRIST DON ATUM

Sve se je poremetilo,moja svemirska silo,po danu zelim biti budan pa mi dolazi prosvjetljeni san,po noci gledam kad zatvorim oci ,dobijam spokojne moci,kad cu vec jednom u zahvalnu slobodu proci,ja sam sve u mene mir i ljubav pustio,imena pravih kraljeva nisam izustio,duse od prljavstine sa visine cistio, a oni braca i sestre mene iskoristavanjem za svoga slugu drze,ovi iz moje britanije ne mogu brze, meni je iskoristavanje sve mrze i pocet cu da se ljutim, akad se ljutim onda kao sunce gorim.previse sam odmoran i varan.sve sam braco i sestre za vas pripremio,cijeli put za vama spremao,od masona do jednog jedinog kristona najviseg bon tona moga oriona,cjeli je universum zahvaljujuci umu mom nasa zona diamond igoradekrista dona i tlak mi raste jer se s pravim prijateljima bracom i sestrama koji me znaju nisam sastao, sta su me iz daljina cuvali,cjelo vrijeme postovali,sve znali da cu sam kroz labirint proc i u goste im doc,dobiti nasljednu moc.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)