danas pocinje.

 Prva i vjecna evolucija duhovna predstava danas ce da pocne,svi ce doci do mene cak i poslije smrti i istine tocne,nemate pojma jer znam da su ovo teske reci,puno njih zbog straha,ovih rijeci ce se odreci,ona ce sve da gnjeci,to je isto tocno,bas zbog toga jos vise mocno.dusa mocna do putovanja konacna.nakon mene ostat cete u velikoj galami,universalna revolucija 1.6 bilijardi galaktika plus 5,da se izlijeci cjeli universum i ivaj mali svjet,nece vise biti smrti koje se svi boje,zato svoju duhovnu obnovu neznaju da kroje,jer oko smrti sav se strah vrti.ja kao jos malo nas smo bozija iskra,razlika je samo u vjecnoj lozi i magnetizmu-misticizmu,istinitom realizmu.cista energija svemira universologije boga mira i ljubavi.nudim vam ruku universalnog spasa,posljednjeg casa.vodjen kroz dugu proslost stvaranja svakakvih inkarnacija,obavit ce se zadnja universalna racija,svaka nacija imat ce izbor koj dajem i on je od boga,jedan od tih izbora bit ce od zloga,najveceg spijuna universalnog boga,koji ti je uvjek iznad tebe i stalno zna s kakvom dusom se bavi da se ova istina ne zaboravi.borba pocinje protiv zla i mracnih sila i ja sam kralj svih vila,najveca meni je kcer bila.protiv smrti i straha brzinom warpa,a ne sporog maha doci cemo do mojeg doma,budjenje iz koma.ta ruka ljubavi mira se posljednji put nudi,nece nikome da sudi,samo svjestan ovih rjeci budi,zbog svih ovih rjeci mene zovu ludi,jedino njima cu da sudim,zalosno sto me ne prepoznaje vatikan i rim.ove rijeci o ruci spasa i mira koja ce posebno da bira,i bogatasi ce dobit iskupljenje samo na jedan nacin i tko iskreno bez straha dodje,kroz vjecna vrata ce poslije smrti da prodje,moje tijelo su ta vrata i jedini prolaz,onaj koj vjeruje,vjecnost ce da mu se u mojem domu daruje.pita ruka spasa,hoce li se spasiti ljudska rasa ili ce cekati vrijeme kaosa.iz daljine salje vam se velika poruka orion fe igoradekrist diamond koju ispise raova ruka jer ja sam ziv.i vama 28 znanih galaktika,duse moje posebna taktika,u svemu se krije,nevidljiva statistika,beskonacna i mocna balistika,sve u svemu universalna logistika mene oriona ra velikog mistika i vjerujte mi ima puno vise galaktika od 28,pogodi tko sam.bas onaj za kojeg mislite da nisam,onaj kojeg izrel godinama ceka.na njima cu izgraditi novu universalnu religiju najmocniju,u njoj ce sve vjere moci moliti i nece oboliti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)