1981.08 04.rodjenje boga da nebude kraja.

upravo sada,u zadnje dane svoga groba,prije uskrsnuca novog ispustam zadnje atome u svoj rog,po mene dolazi otac i sin bog,nas troje smo nova dioba,temlarsko svojstvo besmrtno bratstvo,u pobjedi nad 300 grckih drevnih ratnika,starih ahilovih pobjednika,ova je pjesma tesko stekovnog rada.ja sam od loze davidove nasih pradjedova do abrahama i dalje,opet cemo dignut kraljevsko koplje.istina prava je da vas pripremim i s ovom pjesmom posljednji put upozorim i upoznam, moja proslos dala mi je ovaj kist.od 12 apostola postojao je onaj koji je krista vodio i ucio,vi neznate sta pise u najcuvanijim koricama,slusajte dobro ovu tajnu koju crkva nijeci,nebojim je se je reci jer ja sam otac sin i brat koji nezeli ni s jednom crkvom rat jer moja dva najveca sina osiris i isus samnom sve smo isplanirali.kristov najveci blagoslov je bio djete koje je s magdalenom cekao i da k ocu mora otici rekao,ali nije isao ocu nego sinu reinkarnacijskom osirisu i ime je promjenio,to ime znaju sva pokoljenja njegova roda,vjecna je to igoradekristova sloboda,proroci tajno ispravni svih dolinskih ravni.odabrani su znali da ima svoje nasljednike,poslije 30 samospoznajuce poznanike.od svih religija samo jedna to ne prihvaca,nije im dana ta zadaca,jer su uvjek sumnjali u krista,ali zidovska to najbolje zna i mene neda,ovaj je tekst pisan tintom zlatno nevidljivog leda.za pocetak alfa i omegova reda.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

AMADEUS BAND - OSTAVICU SVE (Official Music Video)